Lenovo t430 vikt
Följaktligen fungerade dessa åtgärder smidigt utan att stamma eller sakta ner. Jag började bara märka en minskning av hastigheten när jag försökte bearbeta word-dokumentet. För benchmark-testet använde jag PCMark 7-testaren. Som ett resultat av testet gjorde Lenovo ThinkPad T 3 poäng. I synnerhet gjorde HP Elitebook P 3 poäng. Slutligen var Lenovo ThinkPad T en anständig multitasker, och den registrerade genomsnittlig prestanda i testet.
Detta kommer att öka det tillgängliga lagringsutrymmet avsevärt. Som ett sätt att jämföra lagringsalternativet använde jag Crystaldiskmark-testaren. Crystaldiskmark är en disk jämförelse verktyg för att utvärdera den totala lagringsprestanda för en dator. Testtestet läses och skrivs via fillagringssystemet. Resultatet är hastigheten på utförandet - ju snabbare desto bättre.
Baserat på testresultatet registrerade Lenovo ThinkPad T en konsekvent läshastighet i jämförelse registrerade HP Elitebook P en konsekvent läshastighet för en bärbar dator med båda grafikkorten. Som ett resultat av testet gjorde Lenovo ThinkPad T 6 poäng. Detta överträffade Dell Lattitude Lenovo t430, som registrerade 5 poäng i samma test. Jag försökte också göra ett speltest på en Lenovo ThinkPad T, även om jag visste att det var överambitiöst.
Vikt ThinkPad T är en bärbar dator som inte är utformad för en grafisk uppgift som spel. Dessutom saknade den bärbara datorn speciell grafik, vilket är kraften hos kapabla bärbara datorer. Men jag gick vidare med speltestet ändå och såg fram emot något mirakel. När allt kommer omkring var spelet-Half-Life 2 bara ett gammalt spel i den ursprungliga ordningen, och inställningen var den lägsta.
I synnerhet spelade jag Half-Life 2, och överraskande spelade spelet från 80 bilder till FPS. Dessutom spelade jag också i ett smutsigt showroom i upplösning C. imponerande var spelet spelbart även i den höga inställningen där det spelades vid den tiden, under medelstora förhållanden spelade spelet äntligen, under låga förhållanden spelade spelet med 78 bilder per sekund.
Modellen Jag testade kommer med en enorm 9-cell 2. Lenovo har meddelat att batteriet kan leverera upp till 50 timmars batteritid. För att avgöra om detta uttalande är sant tog jag ett batterikörningstest. Batteriuppdateringstestet innebär att surfa på internet och uppdatera sidan var 60: e sekund. Som ett resultat av batteriavloppstestet varade Lenovo ThinkPad T över 15 timmar. Detta är den längsta batteritiden du får i en bärbar dator i den här kategorin.
Som jämförelse varade HP Elitebook P 10 timmar och 32 minuter. Under tiden varade Dell Lattitude e 8 timmar och 45 minuter i samma test. Vanliga Frågor 1. Hur gammal är Lenovo ThinkPad T? Lenovo ThinkPad T släpptes i vikt, så när vi publicerade denna recension var den bärbara datorn ungefär 9 år gammal. Är Lenovo ThinkPad för lenovo t430 Lenovo ThinkPad T är vikt kapabel bärbar dator för programmeringsuppgifter.
Det kommer att köra applikationsservrar och sömlöst.
Därför är det ett bra val för programmerare. Kan Lenovo ThinkPad T köra Windows 10? Ja, Lenovo ThinkPad Lenovo t430 vikt 10 är kompatibel. Så du borde kunna uppgradera den till Windows, hur länge håller Lenovo ThinkPad T-batteriet? 9-cell 2. Slutsats Lenovo ThinkPad T är ett riktigt paket som behöver en affärsman. Det är en högpresterande, hållbar och kompakt bärbar dator.
Användare som inte gillar pekpinnar kommer att uppskatta komforten och noggrannheten på 3 x 1. I vår testning gav den texturerade ytan på kudden rätt mängd friktion när vi rörde oss runt bordsskivan utan en antydan till dorkiness. Vi uppskattade också två diskreta musknappar som erbjöd solid feedback. Dynan stöder också multitouch-gester, inklusive nypa, roterande, tre kanter och tre fingrar för att starta appen du väljer.
Medan alla dessa gester fungerade för oss, var vi tvungna att upprepa nypa och rotera gesterna för att få dem att fungera. Display Klicka för att förstora X Pixel, tum Matt display på TS erbjuder skarpa, levande bilder och breda betraktningsvinklar. När vi tittade på p Quicktime-trailern för "The Man with the Iron Fist" var objektens kanter tydliga och bilderna tvättades knappt ut ens 90 grader åt vänster eller höger.
Färger som de röda i gardinerna och väggarna verkade dock tråkiga och lenovo t430 vikt. I Lux, på vår ljusmätare, är TS-skärmen cirka 20 procent ljusare än kategorin tunn och lätt, vikt fördubblar ljusstyrkan på ThinkPad T med en X-skärm. Dell Latitude E närmar sig i Lux. Ljud-Klicka för att förstora de dubbla TS-högtalarna-placerade på vardera sidan av tangentbordet-erbjuder exakt ljud, men lite tomt.
När vi spelade den bas-tunga "Forget Me About What I Am", Den gitarrdrivna "scream at the Devil" och den synth-drivna "Summer Madness" var ljudet exakt men platt. Vi kunde dock höra ljudskillnaden mellan instrumenten när gitarrtonerna kommer från en högtalare och trumman slår från den andra. Även vid maximal volym var musiken tillräckligt hög för bara ett litet utrymme.
Inkluderat är Dolby Home Theatre v. inaktivera programvaran som gjorde musiken helt tom som standard. Värm upp ThinkPad TS medan du förblir behagligt sval under våra tester. Efter att ha strömmat videon i 15 minuter mätte tangentbordet en sval 85 grader, pekplattan ringde in på en sval 77 grader och undersidan nådde en rimlig 90 grader Fahrenheit. Vi anser att temperaturer under 95 grader är bekväma, och de under 90 grader är osynliga.
Portar och webbkamera klicka för att zooma ThinkPad TS har ett solidt urval av portar, men de flesta är på baksidan, där de är lite mer komplicerade. Baksidan innehåller USB 3. Den högra sidan innehåller en optisk enhet som kan bytas ut med ett ultrabatteri. 1. När vi tog bilder av vårt ansikte både under lysrören i vårt nyhetsrum och i ett mörkt hörn av fel konferensrum, tog kameran levande, färgglada bilder av våra funktioner.
Klicka på prestanda för att öka med 2. På PCMark 7, ett syntetiskt riktmärke som mäter den totala systemhastigheten, fick TS en solid 2, något mindre än 2, Den genomsnittliga bärbara kategorin med tunna och lätta bärbara datorer. På Geekbench, ett annat mått på den totala PC-prestanda, fick TS 5, strax över 5, kategorigenomsnittet. En professionell bit med en 7, RPM, GB hårddisk laddad Windows 7 i 34 sekunder, mycket snabbare än genomsnittet för den andra kategorin och ganska stark för en bärbar dator utan SSD.
På vårt filöverföringstest, där vi duplicerar 4. Detta är hastigheten på den här bärbara datorn, kopierade filer, med hastigheten på den här tiden mycket snabbare än genomsnittet för den andra kategorin, men långsammare än de 15 sekunder lenovo t430 riktas av Dell Latitude E och dess 2. Detta visar betydligt bättre än 6 minuter och 5 sekunders genomsnitt i kategorin, men något vikt än core i7 Dell Latitude E-tiden på 3DMark 11, ett syntetiskt riktmärke som mäter övergripande grafikförmåga, TS returnerade en stark poäng på 1, betydligt bättre än kategorigenomsnittet.
När vi spelade "World of Warcraft" kontrollerade ThinkPad TS en stark bildhastighet på 97 bilder per sekund baserat på Inställningar för automatisk separation. När vi vred effekterna sjönk den hastigheten vikt en fortfarande stressande 44 bilder per sekund. Men den mycket mer grafiskt intensiva " Batman: Lenovo t430 City spelade knappt under låga förhållanden och hanterade bara 25 bilder per sekund.